Blogduzenim Sayfası hakkında

turkish tea
Açılış nedeniyle herkeşee benden çay
Merhabalar, ben 1 delinin günlükleri blogumu bilen müdavim okuyumcular ve ziyaretçilerim az çok blogger hakkındaki yazılarımı ve eklenti paylaşımları da görmüştür.

Bu sayfayı neden açtım?

Şimdi diyeceksiniz ki ya Ayhan zaten yeterince blog eklenti, blog şablon, blog tema diye yüzlerce sayfa var. Ne diye böyle bir blog aç gereği duydun ki? 
Haklısınız size nasıl kızabilirim ki? 
Fakat kendi blogumu daha kişisel bir hale getirmek istedim. Blogger hakkındaki yazılarımı bu yüzden sadece burada paylaşacağım. 

Çünkü karşılaştığım sorunlar ve edindiğim deneyimleri paylaşmak başkalarına da yardımcı olmak istiyorum. 

Burada neler paylaşacağım?

Ben genellikle az çok iyi kötü olan ingilizceme  güvenerekten yabancı kaynaklı siteleri takip ediyorum. Çok çok iyi eklentiler ve yazılar görüyorum. Burada bazılarını sizlere faydalı olması için çevirip yayınlayacağım. 
Ayrıca;
:) Her yerde olmayan ya da pek nadir bulunan farklı eklentiler, blog kullanımı hakkında tecrübelerim de yer alacak. 

Benim nedense öyle bir takıntım var. Buna mükemmeliyetçilik de diyebilirsiniz. Her yerde olan bir şeyi bir de ben neden paylaşayım ki? 
Bu yüzden burada öyle sık rastladığınız şeyler olmayacak. Bir an kendimi vaat verirken fazlaca atıp tutan siyasetçilere benzettim. En azından oy falan istemiyorum. :) 

Haydi  bakalım kolları sıvayıp işlere başlayalım artık. Destek olursanız en azından çabamız bir boka yarar. Olmazsanız da ne diyelim biraz hevesimi gidermiş kapattığım bloglar listesine bir blog daha eklerim :)

Sevgiyle kalın.
Destek olun tamam mı! :)
Previous
This is the oldest page

2 yorum

Hızlı yorum Comments
2cocukluhayat
Geliştirici
22 Ekim 2015 13:34 ×

İlk üyeniz ben oldum ;) uğur getirsin size inşallah.
Hayırlı olsun yeni bloğunuz.

Cevap ver
avatar
Gökhan TEKİN
Geliştirici
25 Ekim 2015 14:53 ×

Şimdiden hayırlı uğurlu olsun, burada çok güzel ve farklı eklentiler olacağından ( paylaşacağından ) Eminim

Cevap ver
avatar
Yorumunuz için teşekkür ederim.

Katkıda Bulunanlar

Geliştirici ol