Kişisel Blog kelimesinde yükselmek

Blogger kullanımı hakkında bir yazı yazmayı düşünmüyordum açıkçası. Ama bu sıradan bir yazı olmayacak. Biliyorum belki bazıları rahatsız olacak bu yazıdan ama ben şimdiye kadar hep içimden geleni yazdım. O yüzden şimdi de öyle yapacağım. Kişisel blogların google de nasıl yükseldiğini hiç merak ettiniz mi? Ya da araştırdınız mı? Girin o sitelere ya da bloglara sonra Ctrl + U yapıp kaynağına bir göz atın. Sonra kişisel kelimesini kaç kere kullandığına bakın. Siz deyin 50 ben diyeyim 100. Yahu arkadaş bir blogta aynı kelime bu kadar geçer mi? Aslında geçer. Hatta şimdi ben bu satıra yazıyorum. Kişisel blog. O da yetmedi bakın bir de aynı kelimeyi kalın yapıyorum. Kişisel blog. Seo uyumlu makale anahtar kelimede yükselme gibi zırvalarla kafayı bozmuş. Adam gibi içerik üretmek yerine kendi kendilerine saçmalayıp duruyorlar işte. Bir de link vereyim şuraya kişisel blog kelimesinde yükselmek diye. Hah tam oldu şimdi. 

Bu yazı içinde kişisel blog kelimesi çok geçtiğinden ve aynı kelimeyi kalın, altı çizili ve link olarak verdiğim için aramalarda çıkması daha kolay olacak. İşte bu adamlar böyle yükseliyor. Tek dertleri yükselmek, tek dertleri faydalı içerik üretmek yerine kişisel blog diye saçmalayıp durmak. Yazı başladığımdan beri kişisel blog kelimesini tam 9 kere kullanmışım tabi bu satırla beraber 10 etti. 

Tabi bir de bu yazıya görsel eklemem gerekiyor şimdi. Eklediğim görselin de üzerine tıklayıp alt etiket olarak yine kişisel blog hakkında saçmalıyorum. 

blog kelimesi neden önemli

Görselimi de ekleyerek yazıma devam ediyorum. Nerde kalmıştık anahtar kelimede yükselmek ya da kişisel blog kelimesinde yükselmek...Biraz şurdan biraz burdan biraz alexadan yahoo, yandex, bing, google gibi arama motorlarından falan bahsediyorum sonra. İşte google nin işleyişi şöyle siteleri böyle tarar. Botlarını güncelledi. Yandex metrica ile ziyaretçilerinin ne bok yaptığını görürsünüz buna yorum kutularına yazıp sildikleri mesajlarda dahil diye de bir kaç ufak bilgi serpiştiriyorum. Ondan sonra alın size seo uyumlu makale. Biliyorum bu yazı google de güzel bir yer edinecek. Ama içerik yok aslında. Saçma sapan bir yazı bu. Emek diyorlar sonra ne emeğiyse artık. Tek dertleri düşüncelerini yazmak ya da faydalı olmakta değil. Tek dertleri yükselmek hepsi bu. 

Bir kaç madde ile im ya da liste oluşturmakta işe yarıyor biliyor musunuz? 

Örneğin;
Kişisel blog kelimesinde yükselmek için uygulamanız gereken adımlar :

  1. Yazı içinde o kelimeyi oldukça sık kullanın
  2. Bir kaç tanesine link falan verin. 
  3. Görselinizin alt etiketine yine aynı kelimeyi ekleyin.
  4. Açıklama kısmında yine bunlardan bahsedin falan filan. 
Yazıyı umutla tıkladınız belki bir çoğunuz bir şey bulurum ben de yükselirim diye de umut ederek geldiniz. Boş verin abicim. Bence bu işleri boş verin. Gidin kavun karpuz falan satın da böyle kendinizi gülünç duruma düşürmeyin. 
Previous
Next Post »

1 yorum:

Hızlı yorum Comments
doktorhayat.com
Geliştirici
5 Ağustos 2016 15:58 ×

Merhabalar

Yazınızı tarafsızca okudum. Hatta yanlış anlamayayım diye bir kez daha ince eleyip sık dokuyarak yeniden okudum. Yazınızda birçok hususa katılmakla beraber bazı hususlarda da ben ufak çaplı eklemeler ve eleştiriler yapmak istiyorum.


2014 ocak ayından beri blog yazarlığı yapıyorum. Elimden geldiği kadar bildiğim tecrübe ettiğim hususlarda özgün yazılarımı yayınlamaya çalışıyorum. Hani oturup "Kişisel Blog" Anahtar kelimesinde yükseleyim veya başka bir anahtar kelimede birinci olayım diye çaba sarf etmedim.

Özgün içerikler üretmeye devam ettim.
Ürettiğim içerikleri aşırı fazla anahtar kelimeler ile boğmadım.
Bir reklam çalışması yapmadım.
Sabırla sebatla sayfamı güncel tutmaya çalıştım.
Sosyal medyayı etkin kullanıp paylaşımlarımı bu platformlarda da paylaştım.

Sonuç mu; Ağustos ayının başına kadar "Kişisel Blog" aramalarında ilk 10 da yer aldım. Yani bunları siz ve okurlara söylerken şunu anlatmak istiyorum. Mesele bir anahtar kelimede yükselmek veya buna takılı kalmak olmamalı.


Eğer siz içeriğinize güveniyor ve kaliteli ve kaliteli çalışmalar yürütmeye devam ediyorsanız merak etmeyin istediğiniz anahtar kelimede rahatlıkla yükselirsiniz. Bunun içeriğinizi anahtar kelime çöplüğüne çevirmeye gerek yok. Okur sizn yazılarınızı okudukça, içeriklerinize yorum aldıkça o içeriği google görür ve sizi yükseltir. Rahat olun.


Yine faydalı olabileceğini düşündüğüm aşağıda linkini belirttiğim yazıyı okumanızı ısrarla tavsiye ediyorum. İçeriği okuyun ve aldığı yorumlara bir bakın bakalım. Sonra bu sayfanın neden "Kişisel Blog" anahtar kelimesinde birinci olduğunu yeniden teşhiş edin. Acaba sizin yukarıda bahsettiğiniz şeylere takkılı mı kalmış.

https://musaozsari.com/2015/08/17/aylik-120-000-ziyaretciye-nasil-ulastim/


Sevgi, saygı ve hürmetlerimle

İlk yorum için teşekkür ederimdoktorhayat.com. Buralarda ol mutlaka cevap yazıcam sana :)
Cevap ver
avatar
Yorumunuz için teşekkür ederim.

Katkıda Bulunanlar

Geliştirici ol